tirsdag den 5. februar 2013

Annette Fredskov - Jeg er imponeret !

Jeg sad og læste i en udgave af Scleroseforeningens blade. ( Vi får den med posten ) - Ofte er der nogle gode artikler, som kan bringe lidt lys over vores hverdag med sclerose i familien. Jeg bliver faktisk lidt klogere engang imellem. - Og så var det at jeg faldt over en artikel om scleroseramte Annette Fredskov. En meget viljefast dame, som har sat sig for at sygdommen ikke skal styre hendes hverdag. Derfor har hun kastet sig ud i et projekt ( 366 marathon på 365 dage ) - Det lyder helt vanvittig. Selv for en garvet motionist som mig. Og så med den baggrund. Vil du vide mere...... Og det vil jeg opfordre til, så klik på www.annettefredskov.dk - Og læs hele historien.
 
Held og lykke Annette - Jeg hepper fra sidelinjen.

Ingen kommentarer: